Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Jeg lurer på hva som er passende str på tv til barnerommet? Hun har ikke så veldig stort rom og trenger ingen diger tv, men vil ikke at den skal være for liten heller.. Hun har ei vennine som har 40 tommer på rommet og det syns jeg er for drøyt. Men har ikke lyst til å legge ganske mye penger (for oss hvertfall) på noe som må byttes ut etter en stund for det er for lite.. Har deres barn tv på rommet? Hvor stor og er dem fornøyd? Blir glad for forslag til tv også, det er så mye jeg ikke forstår meg på HD ready, lcd eller plasma osv osv.. Her har vi ikke kjellerstue eller loftstue og er greit å kunne se filmer og spille litt på rommet og ikke okkupere tv i stua
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Hadde kjøpt 42 så hun hadde litt større enn venninnen.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Jenta mi skal få 37 tommer, syns det er passe.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Haha, nei det blir det ikke. Men takk for forslag! hi
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 37tommer er jo grei str. barna vår er ganske små enda. men kjenner jeg faren rett blir det nok 40-42 tommer på rommene,. de får rom på 15 kvm snart.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Hmm jeg tenkte mindre men det blir kanskje for lite.. Vil jo også at den skal vare en stund. Er veldig i tvil. Takker for alle synspunkter og kommentarer hi
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 22" eller 26" er helt kurant. her har du noen eksempler: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11157&mfr=&filter=A00963.20-31.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #10 Skrevet 13. desember 2011 Jeg tror jeg hadde valgt max 32. Vi har det på soverommet, men det er ok stort. 16 kv. Selv har 12 åringen 40 på veggen, men kjøpte selv. Synes det blir vel stort på et lite rom. 10 kv. Kjøper du rundt 32 holder den i mange år:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #11 Skrevet 13. desember 2011 Byttes ut? Hvorfor? Den holder da i mange herrans år uavhengig av hva du velger. Men min mening er ingen tv i det hele tatt
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #12 Skrevet 13. desember 2011 http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=628537 er det storste jeg hadde giddet aa skaffe + Samsung har bra tver. Sporsmaal saann til alle: Hvor ansvarlig er det aa skaffe en tv til barn som de skal ha paa soverommet? Personlig saa liker jeg aa vite hva barna ser paa og at de ikke ser paa tven i tide og utide.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #13 Skrevet 13. desember 2011 Takk for mange svar Hva med denne? http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/lcd-led-og-plasma-tv/tv-32-tom/andersson-a3222d/161096.3111/ Takk for innspill til alle men spørsmålet var ikke tv-eller ikke tv Jeg syns det er veldig greit når hun har venniner på overnatting og slikt, og det er noe hun ønsker seg veldig siden "alle andre har" men ikke hun. Tror det blir ei veldig glad jente på julaften! Som forøvrig ikke er en tv slave men ei veldig sprek håndballjente hi
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #14 Skrevet 13. desember 2011 Ja det lønner seg sikkert å kjøpe et kjent merke som har god kvalitet. skal titte mer på linken, tusen takk Er jo enig med deg i det, og jeg følger også med på hva barna ser på. Her vet jeg at tv ikke vil bli noe problem, men jeg syns internett er mye verre.. Vi kommer til å ha regler selv om tv står på rommet Her er det hvertfall vanlig at de i den alderen har tv på rommet eller evt en kjellerstue/tvstue. Mange har også egen pc men det har ikke hun. Men det kommer vel en dag det også. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå