Gå til innhold

Hvordan bli glad i seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med selvfølelsen tror jeg, liker meg selv rett og slett ikke. Eller føler at jeg ikke gir meg selv nok kjærlighet men mer opptatt av å gjøre alle andre fornøyd.:(

Driver eget firma og har to barn, en på noen måneder nå og en fantastisk mann men som desverre ikke forstår meg så bra og presser meg til å jobbe masse (vi jobber sammen).

Nå i det siste føler jeg at jeg møter "veggen", jeg har så mye å gjøre hver dag og er så dårlig på å håndtere stress at jeg ofter føler for å fly fra alt.

Er rimelig lei av meg selv også at jeg ikke klarer å gjøre noe riktig.

Mannen har kjeftet på meg siden 7 idag tidlig for at jeg ikke fikk gjort alt jeg burde gjøre igår kveld og tok meg heller et langt bad leste en bok og slappa av.

Orker ikke mer, vet ikke hvordan jeg skal få alt til å fungere, hus hjem, firma og vi har masse pengener men det føles ikke viktig lenger i det hele tatt...

Lei av meg selv.:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... skurrer litt her på at mannen din har kjeftet på deg siden sju.... det gir ikke akkurat selvtillit.... kanskje han bør passe sine egne saker?

Du skulle vel uansett være i permisjon og ikke jobbe - eget firma eller ikke?

Høres ikke helt god ut han der mannen din, altså, som presser deg til å jobbe mer enn du vil.

Dere bør ta en prat her, ellers kan det fort "gå at skogen" hele greia.

Synes du er utrolig flink jeg, med eget firma, tobarnsmor og alt.

Kanskje ikke alle trenger å være så fornøyd med deg hele tida, holder at du er det.

Ta badet ditt med god samvittighet, og be ham hyre inn vikar med de pengene :-)

Skrevet

Takk, ja nå sier han at jeg kanskje bør gi opp hele firmaet siden det ikke "funker", skulle ønske han kunne se hvor mye jeg gjør faktisk, lager middag til alle, lunsj, kveldsmat, tar meg av begge barna, bader dem, gjør lekser og samtidig må jeg løpe fram og tilbake og svare på mail osv. Han blir lett sur om jeg ikke får jobben gjort.

Han har lenge jobbet som sjef for et annet firma så jeg tror han har glemt å legge igjen den holdningen når han gikk ifra jobbet.

Ellers hjelper han meg mye med husarbeid.

Men vi kan ikke få inn vikar for ingen kan gjøre like bra jobb som meg mener han:(

Skrevet

jaja nå var han pån igjen, klarte ikke å skru på strømmen da sa han du er jo helt ubrukelig!!:(

Skrevet

Dytter....

Håper på noe bra råd her etter en grusom dag idag..:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...