Gå til innhold

Min venninne har nå endret sin datters navn 3 ganger på 4 år.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som har en datter med 3 navn, vil ikke si navnene(eksempel: klara mari cornelia),..

Det som er så rart og forvirrende for alle og ikke minst barnet er at hun har ikke klart å bestemme seg for om hun skal bruke alle 3 samtidig eller bare 1 av navnene, så hun har nå de siste 4 årene sjonglert mellom disse 3 navnene..

Så i 1 år het hun bare navn nr 1, etter dette byttet hun til navn nr 3, så byttet hun til å bruke 2 av navnene sammen...

Og sist jeg nå kom på besøk hadde hun endret igjen, og ble driiiiitsur når jeg sa det navnet hun brukte sist, hvordan kunne jeg vite at hun hadde endret igjen...

Jeg synes dette er kjepesæææææært og veldig forvirrende, og synes synd på datteren hennes-(

Hvordan si dette til min venninne at hun ikke kan holde på sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går seg nok til :)

Har selv 3 fornavn, og det var alltid noen som ikke klarte å lære seg at det er navn nr 2 jeg bruker. Mange brukte de 2 andre også bare for gøy. Jeg visste jo hvem de snakket til/om :)

Skrevet

Har tre fornavn selv her og. Uansett hvilken underlig kombinasjon andre har brukt innimellom så har jeg alltid visst at de navnene tilhører meg og ikke vært forvirret :) Går bra det.

Skrevet

Og jeg har en venninne på over 40 som fikk utdelt ett fornavn ved dåpen, og nå har tatt seg to fornavn til.

Eksempel: Heidi Pernille Johanne

Hun insisterer på at alle nå skal bruke alle navnene. Utrolig harry.

Skrevet

Tror jeg kjenner "Heidi Pernille Johanne" om det ikke er flere kvinner på over 40 som tar seg navn.. HUn jeg kjenner har tatt til mor mellomnavn etter mor døde... creapy.... og ja, vi alle må si alle navnene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...