Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 ..hadde kommet på overraskelsesbesøk til deg akkurat nå, er det noe du skulle ha ønsket du kunne ha gjort for ti minutter siden? Hos meg skulle jeg ha rengjort kattedoen, har bare dratt den fram, og den står ganske i øyenfallende når man kommer på besøk..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Vasket badet og doen. Må hive meg rundt.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 nei, det går fint. Skulle kanskje fresha meg her jeg ligger med 39 i feber, men. Shit au, kommer det noen uventa her så er det folk jeg kjenner godt
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Vaska dassen og speilet på badet. Ellers er huset vårt ganske strøkent, da jeg har en mann som er opptatt av å holde rent.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Satt frokostfatene inn i oppvaskmaskin. Å ryddet opp dungene med skittetentøy som ligger på badet! åååh, øsker meg vaskerom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå