Gå til innhold

To navn igjen på lista..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter ei lita jente og klarer ikke bli enige om navn, vi har to stk igjen på lista, ett er hans og ett er mitt..

Noen som har noen innvendinger å komme med???

Signe eller Sara???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signe :)

sorry, men hunden til morfar heter sara, samme gjør hunden til svigersøstra mi :)

Skrevet

Signe.

Sara er fryktelig oppbrukt. Det kommer til å gå 5 stk bare på speidergruppa hannes som heter Sara. Signe er derimot nydelig, og ikke så vanlig. Litt retro, men klinger pent.

Skrevet

Jeg ville nok også valgt Signe av de to.

Skrevet

jeg har alltid elsket navnet Sara, i tillegg til at det er mer "internasjonalt" og alle jeg kjenner som har dette navnet er flotte damer!

Kan derimot ikke tenke på navnet Signe uten å høre "Gud signe vårt dyre fedreland..." et eller annet sted i bakhodet :P

Skrevet

Jeg ville valgt Sara, selvom det ikke er et veldig spennende og "uvanlig" navn blandt nyfødte. Men jeg liker ikke Signe, så da er det enkelt for min del:) Sara er fint!

Skrevet

Signe er nyyyydelig. Det er mitt favorittnavn (men vi har satt strek med de to gutt vi har da)

Skrevet

Signe er fint! :)

Sara er ikkje så verst heller, men meir brukt no for tida.

Skrevet

Sigrid :D

Signe var best av de to :)

Skrevet

Signe.

Sara er oppbrukt og kjedelig.

Skrevet

Signe er et nydelig navn! Det var høyt oppe på vår liste.

Skrevet

Hadde valgt sara, mer internasjonalt og Signe er så lite feminint og tenker på en bondedame når jeg hører navnet, sara er veldig feminint. Det er mange som har kaldt ungene sine det de siste årene men tror det har gått ned i popularitet i år, så da blir det iallefall ikke fem i klassen som heter det samme ;)

Skrevet

Helt klart Signe. Fint og sterkt navn, som passer like godt til en liten jente som til en voksen. Helt uenig i at det er et bondenavn.

Dersom jeg skal være litt frekk og forutinntatt(og idag har jeg faktisk litt lyst til det :-), så tenker jeg mye bedre om Signes foreldre enn Saras foreldre.....

Skrevet

Enig med 08:22 :D

Men ellers så er Signe finest av de to.

Skrevet

Her jeg bor er det endel fler som heter Signe enn Sara. Jeg er litt upartisk da jeg er mor til ei jente med ett av disse to navnene, men om jeg skulle velge i dag hadde jeg gått for Sara(eventuelt Sarah).

Skrevet

Absolutt Sara, et utrolig koselig navn. Signe får jeg helt frysninger av, men det er min mening da.

Skrevet

Jeg mente at jeg var litt partisk, ikke upartisk.. :)

Skrevet

hmmm.. kan ikke si dere h

Det blir nok ingen "Sigrid", først med tanke på at jeg ikke liker navnet og at vi har flere i nær omgang som heter det.

Vi har tenkt litt på Anna og Linea også, men føler ikke de klinger like bra til jenta vår som Sara og Signe..

HI

Skrevet

Sara. Signe høres så veldig gammelt ut. Pluss: "signe maten".

Skrevet

tippar Sara er ditt namn, ellers hadde du lagt merke til at det er 10 for Signe og 5 for Sara ;)

Skrevet

Er faktisk helt motsatt, men prøver å se det ikke bare fra min side, derfor blir det sånn!

HI

Skrevet

Signe, fint og med personlighet. sara blir for "glatt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...