Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Min sønn blir 3 år i april neste år. Han har fått potte for en stund siden, å den har jeg satte han oppå. I begynnelsen godtok han det, det kom tiss. Å jeg roste han helt oppi skyene å fortalte han hvor flink han var og fant en liten sjokolade bit. Plutselig en dag fant han ut at han ikke ville sitte på den. Greit jeg skal ikke tvinge han, jeg har lest at de skal gjøre det når de er klar for det. Nå er han villig til potta igjen. I morges satte jeg han oppå..Han satt der en stund, men kom ingenting. Tok bare på han trusa (Ikke bleia) å han tisset seg ut. Jeg viser ingen tegn til han at dette var dårlig av han. Det jeg lurer på er, til dere som gjerne har litt eldre unger som har sluttet med bleie. Nei jeg stresser ikke sånn, trenger bare noen tips. Noe som jeg gjerne ikke har forsøkt. Hva gjorde dere når barnet skulle begynne på potte? ble det mye springing fram og tilbake med ungen bare det kom litt tiss på gulvet? Jeg har hørt det er lettest på sommeren, men jeg har lyst han skal starte. Syns det er litt flaut.. Har noen noen supre råd som kan prøves ut og hvordan? Ja takk til alt som kan være nyttig:D (Beklager skrive feil og grammatikk)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Hei Skjønner du vil han skal slutte. Gutten min er født tidlig på sommeren, og sluttet først med nattbleier og så iløpet av sensommeren/høsten sluttet han med bleier helt og holdent Da var han litt over tre år. Brukte nesten ikke potte han, gikk rett på do for det meste. Noen uhell blir det , og man må brruke tisselaken, ha ekstra skift ..... Jenta mi sluttet da hun var litt litt over to år, også hun er sommerbarn og vi startet med pottetreing på sommeren. Startet Før hun var fylt to, men det var en kort periode med potte så ville hun ikke. Stresset ikke med detr, og hun begynte igjen. Samme når hun skulle være Helt bleiefri, da var det også en periode hvor det var MYE uhell. Men det gikk seg til Brukte klistremerker og mye ros og klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå