Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har fått metformin og pergotime hos legen i dag, men er så usikker om jeg skal vente med det til etter nyttår eller begynne med en gang. Leste i pakningsvedlegget at man ikke kan drikke alkohol på metformin. Jeg skal på julebord til helgen, en fest i jula (tradisjon) og nyttårsaften med gode venner. Jeg vet ikke om jeg orker alle spørsmålene om hvorfor jeg ikke drikker, siden jeg ikke er gravid, og vil ikke brodere ut at jeg prøver å bli gravid. Det er også så kort tid ut året at har jeg klart å vente så langt, så klarer jeg 3 uker til. Er jeg egoistisk eller skjønner dere meg?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 det er slitsomt å bli rast ned av spørsmål om hvorfor du ikke drikker. Jeg ville nok også ha venta, for å slippe unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå