Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått metformin og pergotime hos legen i dag, men er så usikker om jeg skal vente med det til etter nyttår eller begynne med en gang. Leste i pakningsvedlegget at man ikke kan drikke alkohol på metformin. Jeg skal på julebord til helgen, en fest i jula (tradisjon) og nyttårsaften med gode venner. Jeg vet ikke om jeg orker alle spørsmålene om hvorfor jeg ikke drikker, siden jeg ikke er gravid, og vil ikke brodere ut at jeg prøver å bli gravid.

 

Det er også så kort tid ut året at har jeg klart å vente så langt, så klarer jeg 3 uker til. Er jeg egoistisk eller skjønner dere meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er slitsomt å bli rast ned av spørsmål om hvorfor du ikke drikker.

 

Jeg ville nok også ha venta, for å slippe unna ;)

Skrevet

Det er jo bare snakk om 3 uker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...