Gå til innhold

Noen her som har reist til Thailand med baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt tur nå, men jeg har kalde føtter. Jeg fullammer, så ungen får ikke i seg noe på turen, men jeg er likevel nervøs. Føler meg uansvarlig som reiser så langt med en baby på 6 mnd. Jeg har reist mye før, og vi har bestilt en chartertur til et rolig familievennlig område på et dyrt hotel, men likevel er jeg nervøs....huff...angrer...tenkte at dette kom til å gå så bra...Noen med erfaringer? Min første unge det her, så jeg er redd for alt mulig egentlig. Visste ikke at jeg kom til å bli slik.

Jeg vet at jeg egentlig kun trenger å tenke på mygg, siden ungen blir ammet (kun litt grøt til kvelds, men det har jeg med meg fra norge, og vannet blir jo kokt).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke dratt selv med baby men tenker på å gjøre det når hun er 6 månder:) det går nok helt fint!!:) bare kle gått på baby på kvelden i langarma lys body ol ( fins eget teppe som beskytter mot mygg du kan tulle rundt babyen) gi vann med pittelitt babysaft oppi for smakens skyld ( drikker ofte mere da) og amme som normalt:) vask leker ol baby tar i munnen ofte, samt prøv å ikke la den drikke bassengvann osv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...