Gå til innhold

Hva feiler det sønnen min nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i nattten som var skrek han fra kl 02.00 med jevne mellomrom (minst en gang hver time) helt til vi sto opp grytidlig. På dagen har han kun hatt to 20 min dupper, Han pleier å ha en stor hvil midt på dagen på ca 1,5-2 timer. Nå har han skreket med jevne mellomrom siden jeg la han kl halv 7, og jeg klarer virkelig ikke en slik natt igjen! Jeg er gravid og er konstant kvalmen og trøtt. Faren hans jobber offshore og kommer ikke hjem før om en uke,,. Hva kan plage han nå da? Han har ikke feber, men jeg ga han en paracet for en time siden for det virker som han har vondt. Men han kan vel ikke ha det, siden det ikke virker? Han ligger i sengen og vrir seg mens han skriker. Av og til sitter han. Jeg har prøvd å legge meg med han, men han bare vrir seg, finner ikke stilling og klynker.

Noen som har hatt det slik selv? hva kan være grunnen? Har prøvd å gi han drikke også, men det er han ikke interessert i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skriker forresten også når jeg tar han opp, ikke kun når han ligger.

Var ikke sånn på dagen i dag eller i går.

HI

Skrevet

Holder en knapp på mageknip.. Gi minifoam, eller massér mage og rygg sånn at lufta kommer ut. Stakkars liten :(

Skrevet

Hjelper minifom på så store unger? glemte å si at han er 15 mnd. Han fikk det da han var baby og hadde kolikk.

HI

Skrevet

Jeg har ikke prøvd det på så store barn, men da jeg fikk magesmerter ala luftsmerter en gang fikk jeg minifoam-tabletter.. så det er jo verdt et forsøk??

Skrevet

Apotek 1 fraråder minifom til babyer og små barn.. han kan jo ha problemer med magen ja..kansje lenge siden han har bæsjet? hvor gammel er han?

Skrevet

Stakar.. du kan prøve å gi han kamille-te (evn med litt sukker i). Det var det eneste som hjalp da sønnen min hadde kolikk. Dette er mye brukt i danmark.Beroligende effekt i tillegg til at de får ut masse luft..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...