Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Innrammet bilde av barna altså barnebarna deres, hjemmeldget fudge/karameller. Jeg gir tileggsgave som er spislig til mange i år, Sara Bernard med hvit sjokolade til de som liker det, og mørk til de som liker det, pakket inn i cellofan med nydelige silkebånd rundt. Lykke til altså, kom ikke på mer i farten jeg nå...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Her lages det kalender med bilder av barnebarna (type scrapping), som alltid faller i smak.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 De får bildekalender, og lerret av barnebarna:) Så tenkte noe litt mer sånn direkte til de likom, men neimen ikke lett..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Mine foreldre får bildekalender og en flaske rødvin. Rundt vinflasken skal jeg henge 2 hjerter av stein der det står "verdens beste bestemor" og "verdens beste bestefar" :-) De var kjempefine! Kanskje litt teit å henge rundt en vinflaske da.. siden hjertene liksom er fra barnebarna... Men pyttpytt! ;p Andre ideer: Ullpledd på princess (249kr) Sengesett Bilde God sjokolade og kaffi e.l.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Smart det med flaske og stein, hvor får jeg tak i stein??
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 En god flaske vin og deilige oster, det får min kjære stefar av meg i år det vet jeg han vil elske. Mamma får en bok som tileggsgave fra min datter som heter til mitt barnebarn. Det er en bok hun skal fylle meg sitt liv, sin oppvekst og sine minner, som hun gir tilbake til min datter når den er ferdig utfyllt om mange år. Jeg kjenner min mamma kjmpegodt, men vet ikke alt som betyr noe for henne om hennes barndom så dette er en gave jeg tror vil røre henne dypt. Kjøpte den på Tannum på cc-vest. osten kjøpte jeg på julemarkede i Karl Johans gt, 3 stk deilige oster i cellofan for 150 kr. Stemoren min er engelsk og far engelsk marmelade som tileggsgave, pappa får fudge.. Skal si ifra om jeg kommer på mer..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #8 Skrevet 12. desember 2011 Bodum termokopper En fin film, sjokolade og god kaffe Kokebok En lydbok de kan høre på når de kjører bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå