Gå til innhold

Han jeg er gravid med har tvillinger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vell ikke noen fare for at også jeg får tvillinger....?? Gru...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter som jeg har hørt er det "mor" som avgjør om det blir tvillinger eller ei..

Skrevet

Det arves via morssiden, gjør det ikke? Det er vel toeggede som er arvelig, og det skyldes at kvinnen altså har arvet en tendens til å slippe to egg samtidig... Er ikke dette riktig? Dere andre? eneggede tvillinger er mer sjelden og skyldes en mutasjon som i seg selv ikke er arvelig?.. eller? He he.. ble veldig usikker her.. :-)

Skrevet

Det er kun eneggede som er arvlig.

Og da er det i fra kvinne det er arvlig fra. Så du er ikke i faresonen.

Skrevet

Godt å høre. Det er eneggede :-)

hi

Skrevet

Det er TOeggede som er arvelig. Da er det 2 egg som slippes Eneggede er en "feil" da et egg deler seg- noe det egentlig ikke skal gjøre. Dette med toeggede arves kun fra MOR

Skrevet

Eneggede tvillinger er også arvelig,men det er ikke bevist..Du er i stor faresone,for det kan arves via far:-)

Skrevet

Tull, det vil jeg gjerne se data på

Skrevet

Oppsummering så langt:

Det er to-eggede og en-eggede som er arvelig. Det arves bare fra mor, og det arves bare fra far.. Hmm noen synser i hvert fall her;)

Skrevet

Jeg har ikke data på det, men det kan ikke være tilfeldig når en familie med eneggede tvillinger i hvert ledd,har fått nok et enegget tvillingpar via far...

Skrevet

Men: Hvorfor er du gravid med en mann som har tvillinger fra før? Er han ikke gift med mammaen til disse tvillingene?:o

Skrevet

Uansett så er vel sjansen liten for at du skulle få tvillinger.

Han lager da ikke 2 i slengen HVER gang heller.

Skrevet

Du vet at noen ekteskap ikke holder livet ut??

Hvor gamle er tvillingene forresten? Og hvorfor har du ikke sagt til meg at du er gravid, din luring....

Skrevet

Jeg er tvilling selv, og jeg er toegget.

Min jordmor fortalte meg at toeggete tvillinger kan være arvelig via kvinnene.(kvinnen slipper to egg i samme syklus) Jo senere man får barn des større sjanse for å få tvilling om man har dette i den kvinnelige delen av slekten.

Hun fortalte også at eneggete tvillinger kan være arvelig på farsiden.. (Feil på sædcellen)

/Har ikke sjekket dette opp mot annen fakta, stolte blindt på jordmor/

Skrevet

Tenk på henne som sitter aleine igjen med tvillingene da!:o Du har ihvertfall pappaen du!

Skrevet

?? Hva er det for en ting å si? Blitt dumpet eller?

Skrevet

Hi her...

Hvem er du? Jeg luring?

Har alderen på tvillingene noe å si for saken??

Skrevet

Det er ikke påvist enda om eneggede tvillinger er arvelig fra fars side, bortsett fra at døtre kan arve genene fra far.

Skrevet

He he.. Jeg har en søster som er sammen med en som har tvillinger fra før;) Alderen på tvillingene var bare nyskjerrighet.

Så det var bare en liten intern greie mellom meg og meg... Koste meg veldig når jeg skrev det lille svaret, ja... Små gleder:)

Skrevet

Hi igjen...

Bestefaren min er forresten tvilling, toegget...

Skrevet

Du to innlegg over her(22:14)

Hva er det for et svar? Meg og meg?

Skrevet

Du må da skjønne at både alderen på tvillingene, hvorfor tvillingfar ikke bor med tvillingmor, hvor lenge siden de har bodd sammen og hva grunnet til at de gikk fra hverandre har veldig mye å si for saken - her inne!

Bare gi dib-hønene litt tid, så er det ikke lenge før du får så hatten passer fordi du har stjelt tvillingfaren fra tvillingene og den stakkars tvilling-alenemoren! I tillegg er du gravid med den stakkars tvillingfaren og risikerer å gi han et sett tvillinger til - noen har bare ikke skam i livet, altså. Til slutt blir man så forvirret at man ser dobbelt, og plutselig skal du ha barn med en firlingpappa!

Du bør vokte deg vel for å stille seriøse spørsmål her på Dib. Helst bør du holde deg til hvilke Reimadress du bør kjøpe og om du skal gi mme eller ikke:))

Skrevet

Ja, skjønner dette...

Mye styr!

Jeg har faktisk ikke stjelt tvillingpappaen. Jeg har bare brukt han som donoer...hihi..

Men tror ikke jeg går for Reima.

Er ikke dressene fra Coop Obs like godt?

hi

Skrevet

Og hvor gammle er de tvillingene da??

Bra du koser deg...

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...