Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 jeg eier ingen dildo, men føles som jeg er den eneste..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har heller ingen dildo. Har aldri hatt det, aldri savnet deg heller.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Du er ikke alene om det, har ingen jeg heller;-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Akkurat nå har jeg ikke dildo, men har vibrerende egg og butplug Jeg har vært alene i mange år, og sex er ikke noe en bare gir opp. Jeg er ikke nonne Og ONS er ikke interessant, så da blir det kondomeriet
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har heller ikke dildo, har heller aldri hatt.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har, ett eller annet sted. Har vært sammen med mannen siden jeg var tenåring, og kjøpte denne sammen med han og har brukt den sammen med han. Men lenge siden sist nå, og ikke etter at vi fikk barn. Men han nevnte den her om dagen, så kanskje jeg skal finne den fram :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå