Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Sover dere med den og eller bruker dere bind om natta?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 bruker tampong på natta også ja =) Hater den styrtblødningen jeg får når jeg står opp om morgenen om jeg bruker bind
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Er det ikke fare for tss om man sover med den? Ikke HI, men lurer.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Sover med en type med mindre oppsugningsevne, og truse innlegg(i tilfelle) fordi jeg blør mindre om natten (dvs, det kommer når jeg står opp Og ikke mer en 8-9timer i et strekk.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Jeg trodde man skulle bytte hver 4 time pga soppfare? Men jeg er gammal da:-P HI
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 sover med den. Har aldri vært så nøye på det der jeg... men det er kanskje farlig? vet ikke..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Jeg sover også med den, har aldri hatt sopp eller noe annet. Tror kanskje noen har lettere for å få det enn andre?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #8 Skrevet 12. desember 2011 Bytter (minst) hver 6. time, så hvis jeg skal sove lenger enn det, står jeg opp og bytter.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #9 Skrevet 12. desember 2011 Bruker alltid tampong, også om natta. Hvorfor ikke? Er ikke noe problem når man skifter før man legger seg og står opp neste morgen.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #10 Skrevet 12. desember 2011 Jeg sover med tampong, og har heller aldri hatt sopp.. men den der tampongsyken eller hva det er for noe... den har jeg sjelden tenkt noe på, men har jo hørt om den... Hvordan arter den seg egentlig?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #11 Skrevet 12. desember 2011 Google Toxivc Shock Syndrom, så ser dere hvorfor man ikke bør sove med tampong.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #12 Skrevet 12. desember 2011 Jeg blør så mye at jeg uansett må opp om natta å bytte tampong, og jeg har jo bind i tillegg =P Noen som kan tenke seg det blodbadet det hadde blitt dersom jeg hadde droppet tampongen? *grøss* Bruk ikke tamponger med høyere oppsugingsevne enn nødvendig, glem heller ikke å ta ut den siste tampongen når menstruasjonen er over http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=6663&Itemid=356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå