Gå til innhold

Anbefale en barnehage i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme som på barnehagedebatten.. Lurer på om noen har erfaring med barnehage i Tromsø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strimmelen er visst veldig bra. Bymyra er også bra.

Skrevet

Ja i hvilket område er det mest aktuelt med barnehage?

Skrevet

Det er det samme hvor den ligger, jeg er flyttbar og har bil. Det viktigste for meg er at den har en småbarnsavdeling som er trygg, med engasjerte ansatte. Synes det er tungt å sende det kjæreste jeg har til et sted jeg ikke kjenner, men må jo det. Og så er det jo fint med nye med lekekamerater! Men vil gjerne ha en litt liten avdeling da barnet er litt sjenert av seg.

Sikker på at jeg skal klare å finne en fin barnehage i Tromsø , men er ikke så kjent i byen.

Skrevet

he he jeg forstår at du ikke er så kjent siden du sier det er det samme hvor ;) men du mener kanskje på øya? Da har jeg ikke noen svar til deg, men jeg er ganske sikker på at når du blir mer kjent at det ikke "er det samme hvor den ligger".

Hvor skal dere bo?

Jeg mener ikke å hovere, men heller be deg tenke deg litt om mtp beliggenhet.

I barnehageløftet så kom det stort sett basebarnehager i Tromsø. Jeg har mine i en sånn og er veldig fornøyd. Men samlet sett så er det 60-70 unger der.

Har også hatt den ene i en liten en, men jeg tror faktisk han trives bedre i den store.

Skrevet

Spør hvor, ja? Vi har på Sør-Tromsøya, Sommereng :) Stor bhg, men veldig fornøyd.

Skrevet

Takker for svar.

Har planer om å finne ny leilighet til våren/sommeren, og da ta barnehageplassen som utgangspunkt for hvor vi skal bo.

Jobber på UNN så det kan gjerne være der i nærheten, men det gjør meg ikke noe å starte dagen en liten time tidligere for å levere. Spesielt om barnehagen åpner tidlig er dette aktuelt.

Dere som kjenner til base-barnehager, vet dere ca. hvor mange barn/voksne det er på en småbarnsavdeling? Er det mange "rom" hvor barna kan bli alene uten tilsyn? Er sikker på at basebarnehager kan gi et godt tilbud, bare planleggingen er god. :)

Har jobbet i mindre barnehager før, men ikke moderne barnehager i byen.

• 6 år senere...
Skrevet

Dytter opp tråden da vi er i samme situasjon.  Bra småbarnsavdeling er et must :)

Anonymkode: 6c504...ade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...