Gå til innhold

Har du en stor hemmelighet for din mann/kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen direkte hemmeligheter for ham, men jeg vil aldri fortelle ham at jeg egentlig ikke tenner på ham. Han tror jeg generelt har lite sexlyst, men sannheten er at jeg hadde veldig stor sex lyst før jeg traff ham. Jeg vil absolutt ikke bytte ham ut for alt i verden, jeg elsker ham! De mennene jeg har hatt fantastisk sex med har vært så fullstendig idiot på alle områder at jeg lar ikke det styre partnervalget mitt :) (tenner på helt meningsløse egenskaper som veldig muskuløse gutter, men den typen menn vil jeg absolutt IKKE dele livet mitt med)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vet ikke at mine foreldre ikke er mine biologiske foreldre og at jeg er adoptert

Skrevet

Samme som deg faktisk... :( er litt kjipt..men han er mannen i mitt liv..og sexen fungerer greit nok.. Men han tenner meg ikke nevneverdig... Men elsker han over alt på jord.. og jeg håper at tenninga kommer tilbake etter fødsel../om han skjerper seg litt med hygienen og går ned i vekt...

Skrevet

19:16: Hvorfor holde noe slikt skjult?

Jeg tror ikke jeg har noen "store" ting han ikke vet. Men så her jeg ikke rukket å gjengi hele mitt 30 år gamle liv til han på disse 4 årene våre, så jeg har helt sikkert ett eller annet han ikke vet.

Skrevet

HI her...

Håper også at jeg får mer lyst på ham etterhvert. Tror det sitter veldig i hodet mitt (har liksom fått det for meg at jeg ikke tenner på ham, det må jeg få bort). Vi har helt ok sex til vanlig. Han kunne også trengt å gå litt ned i vekt eller trent litt...men, jeg bytter ham ikke ut som sagt ;) Håper også at sexlysten blir sterkere etterhvert, fikk akkurat en baby, så nå er det uansett ikke sex som er i fokus. Men vi har et veldig godt samliv og jeg er egentlig ganske så lykkelig :). Egentlig klarer jeg meg uten så mye sex, men han skulle nok ønske seg mye mer.

Skrevet

Mest fordi jeg aldri tenker over at jeg er adoptert. Det er nesten ingen som vet det og jeg liker det slik.

19:16

Skrevet

Nei, det er faktisk ingenting han ikke vet om meg. Selvsagt har jeg ikke fortalt han navn på alle venner jeg har hatt, hvor vi pleide å leke og slike ting. Men de viktige tingene de vet han om.

Skrevet

Har ingen konkrete hemmeligheter, men det er vel ikke alltid man deler sine innerste tanker. Hadde vært litt sprøtt om jeg gjorde det, tror ikke han vil vite alt jeg går og tenker på. Men har ikke bevisst holdt noe tilbake, han synes kanskje jeg forteller for mye....

Skrevet

Altså, jeg forstår at det ikke er et fokus for deg. Men jeg tenkte mer på at dette er en mann du deler livet, og kanskje barn med. Hva om din mor får avdekket at hun har denne alvorlig arvelige varianten av brystkreft og din mann finner ut at du bør/må teste deg og deres eventuelle datter/sønn? Eller hva om du kommer ut for en ulykke og havner i koma og han må ta avgjørelser på dine vegne, men vet ikke at din biologiske familie er ukjent i forhold til feks hjertesykdom og slikt? Også tenker jeg at om mannen min nå, etter 5 år plutselig kom å sa han var adoptert, eller enda verre, at jeg fant det ut tilfeldig, så hadde jeg blitt fryktelig såret over at han hadde holdt det skjult.

Skrevet

Nei, vi deler alt. Spesielt våre innerste tanker og følelser. Vi er bestevenner, kjærester og partnere:)

Skrevet

Hvor mange sexpartnere jeg har hatt, det kommer jeg aldri til å fortelle han:p

Skrevet

At jeg ble seksuelt misbrukt som lita jente. INGEN skal vite det. Bare jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...