Gå til innhold

Skal ha svigers på besøk julaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør vi og invitere svoger med familie? Det er det eneste søskenet til mannen min. Om ikke blir de alene... Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig!

Hit kommer svigerforeldrene mine, den ene broren til mannen og sønnen hans, pluss den andre broren med ektefelle (de har ingen barn).

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dere ev. ikke skulle invitere dem? Så sant dere har plass rundt bordet, synes jeg at dere skal be dem også - på julaften gjelder jo flere, jo bedre her hos oss hvertfall:)

Skrevet

Jeg hadde iallfall invitert! Her har alle fått beskjed om at de er velkomne. Vi vil ikke at noen skal være alene på julaften om de ikke har valgt det selv. Vi har vanligvis annethvert år med mine og hans foreldre, men noen år blir det annerledes. Vi tar det som det kommer. Det viktigste er at alle våre nærmeste vet at de er velkomne.

Gjest overlord
Skrevet

Med mindre det foreligger særlige grunner for å la være, ja så burde dere selvsagt det!

Skrevet

Skal feire med svigers og søster til min mann. Ser det som naturlig å ha henne der da min mann kun har en søster. Men man gjør som man selv ønsker på julaften. Svigers og svigersøster er superhyggelige folk, så jeg gleder meg!

Skrevet

Hadde jeg hatt plass hadde jeg invitert ja! Vi skal også ha svigers til julaften! Har desverre ikke plass til søsknene til mannen, ellers hadde jeg invitert hele gjengen! Elsker mange folk på julaften og romjula!

Skrevet

Hvis dere har plass til dem og det ikke er noe store uenigheter i familien så syntes jeg det. De kan jo takke nei om de vil

Skrevet

Jeg syns det kommer mest ann på familiesammensetningene. Er det mange barn i hver familie har det lett for å bli kaos, og ikke så koselig å rolig som en julaften bør være. Er de barnløse ser jeg på det som en selvfølge.

Skrevet

Ja hvorfor ikke? Vi gjør det slik i vår familie. Det går på rundtgang mellom begge besteforeldreparene, oss og svoger/svigerinne. Vi har mao juleaften hjemme hvert 4. år.

Skrevet

Jeg inviterer alltid alle jeg. Der det er hjerterom er det husrom sier jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...