Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 etter å ha fulgt flere av dagens tråder skjønner jeg ikke hvorfor jeg orker å være på denne siden. makan til sure svar. hver minste lille spørsmål får jo så sure svar at det er helt utrolig. feks hun stakkaren som lurte på om en venninne kan være med på ul. at det er mulig å svare så surt. nei nå takker jeg for meg. etter 5 år. og jeg vet at jeg ikke kommer til å bli savnet så det er ikke nødvendig å spy ut eder og galle.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Værsågod og lykke til videre (ps. ettersom du er anonym og vi ikke kan vite med sikkerhet at du takker for deg så regner jeg med at du kommer tilbake igjen:-)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Merkelig, jeg har ikke oppfattet stemningen som sur. Vel vel, det er heldigvis flere nettsteder for oss mammaer, prøvere og gravide, håper du finner bedre stemning et annet sted
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Først må jeg si at jeg ikke har lest tråden du henviser til engang, så jeg vet ikke om det du sier er riktig. Men, har du prøvd andre fora her på siden? Jeg antar at stemningen der er bedre enn her. For min egen del så skjønner jeg ikke at noen poster seriøse spørsmål her og antar at svarene skal være saklige. Jeg tror mange ser på dette forumet på samme måte som meg selv, nemlig som et sted for underholdning, ikke for å få svar på seriøse spørsmål. Det har vi som nevnt skravlesiden osv til. Dette er et anonymforum, og her vil folk gjøre som de vil. Det nytter heller ikke å prøve å oppdra folk, det bil bare gjøre saken enda verre, ikke tror jeg det hjelper å true med å dra herfra heller. Min mening altså, skal ikke se bort ifra at jeg tar feil Uansett, lykke til hvis du virkelig har tenkt deg bort herfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå