Gå til innhold

Typen trengte en "pause" og reiste bort noen dager...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært borte siden lørdag, og jeg har ikke masa, og heller ikke hørt noe fra han..

Er det dumt om jeg sender en melding der jeg skriver "Gidder ikke mer, eller?"

Jeg har sendt en melding på facebook der jeg skrev jeg savnet han, og han har vært innom, men ikke svart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke akseptert pause i første omgang.. så nei er ikke dumt å sende mld.. Men har du prøvd å ringe heller? Mld er så upersonlig..og man hører ikke tonen....

Skrevet

Han sliter med å prate i telefon, så har av den grunn ikke prøvd.. :/

Skrevet

Du har vel strengt tatt lov til å spørre hvordan landet ligger. Alle kan vi trenge en pustepause av og til, men å kutte kontakten tvert og ikke gi noen indikasjon på hva som foregår, er IKKE greit. Tenk slik; Du er verdt mer enn som så og fortjener bedre, krev svar! Menn kan være som tomflasker innimellom, de tar opp plass og er tidvis irritasjonsmoment, men kan være greie å ha i en knipe. Akkurat nå er mannen din en haug med tomflasker, og han står i fare for å ende opp i panteautomaten om han ikke tar seg sammen. Og du er i din fulle rett til å gjøre ham oppmerksom på det! Lykke til :)

Skrevet

Jeg har opplevd det selv at han var i tvil og da ga jeg ham klar beskjed om å bestemme seg nå, hvis ikke så kom jeg til å ta valget selv. Har aldri opplevd det igjen, er mange år siden. De trenger å kjenne at de ikke er uerstattelige når det kommer til sånt. Kjenner flere som har slike forhold, hun kommer alltid krypende tilbake til han etter at han har tenkepause, og nå tror han tydeligvis at han kan gjøre det hver gang de har litt motvind. Sånn skal ikke et forhold være.

Skrevet

litt likt en tidligere trolletråd kanskje?

Skrevet

Signerer 18:31!

Skrevet

Dette er første gangen han gjør noe slikt.. Greit at forholdet har både nedturer og der vi kan gråte av glede.. men jeg syns ikke det er greit at han reiser slik..

Han har ikke kommentert eller noe på facebook, men han har vært på.. men sender han en melding og satser på svar jeg.. :)

Hi.

Skrevet

oppdater gjerne svaret hans etterhvert!

Men syns at det er tåpelig når en bare ryker og reiser.

En kan da gi en indikasjon på hvor landet ligger.

Signerer også den der hvor han får vite at han er langt fra uerstattelig, så han ikke tror han kan gjøre sånn hele tiden.

Har en venninne med en type som gjør sånn titt og ofte. Hun er blitt en såkalt "dørmatte".

lykke til!

Skrevet

Hvor finner dere disse umodne mannfolka som ikke kan snakke????

Skrevet

De finner de nok i omgangskretsen din:P!!! e d mulig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...