Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Eller kan man være heldig og slippe unna. Når begynner de evt å komme? Ca. 8 timer siden jeg tok den nå...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Jeg fikk ingen bivirkninger. Men så er jeg gravid også da... :/
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Det i seg selv er vel en dårlig bivirkning? Hvis ikke du er innstilt på å ha det nå da, isåfall får du ha gratulerere Og jeg hadde ikke noe bivikrninger av den.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Jeg er overlykkelig! Var litt krøll på tråden med meg og sambo da jeg tok pilla. Var forsoningen liksom, men ville ikke ta sjansen på å bli gravid. Men da jeg fant det ut var vi helt på nett igjen og lillegutt er det beste som er skjedd oss - han kommer på nyåret
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Takk for svar! Satser på å unngå bivirkninger da.. Hadde vært fint:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå