Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Jenta mi har vært dårlig i hele natt, katet opp alt... sovet veldig mye på dagen i dag har kviknet til nå, men nå er hun sulten... hun har fått litt vann og en halv brødskive - jeg er redd hun skal kaste opp alt igjen... hun spør etter is og yoghurt ( har sagt at jeg ikke har...) det er velikke det beste å gi, eller skal hun få det hun har lyst på???? er alenemamma og har derfor ingen å rådføre meg med - derfor spør jeg her... ikke kjeft på meg! hun er 2,5 år
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Vannis er ok, kan være greit og holde henne borte fra melkeprodukter i første omgang, da det kan trigge kvalmen. Ellers er det bra med loff, blæbær, raspet eple (MÅ være raspet), disse matvarene "binder magen". Tilby henne ofte drikke, blanding av farris og eplemost\juice er bra da hun får i seg salt og gjennoppretter væske og elektrolytt balansen. Good luck;-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Takk for svar:) Trenger vel egentlig ikke nevne det, men det er faktisk første gang hun er oppkastsyk... hun er usedvanlig lite dårlig - derfor ble jeg veldig usikker på hva som var greit.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Jeg kjøper saltstenger i store mengder til barna mine når de er syke. Da blir de litt tørste også drikker de da godt.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 saltkjeks, cola(ta bort litt av kullsyren) havresuppe er bra for magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå