ebeline Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Kjenner på kroppen at eggløsning fåregår nå. Å etter samleie i går, ikke hart! Så merket jeg tydlig tykkere utflod i dag å så vidt svake rosa striper i.. Kjenner meg øm i å rundt eggstokkene. Kan vell ikke sje så fort vell? Håper på nr 2 <3
ULV Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Da er det nok eggløsningen som tester ut positiv. Etter dette kan du sjekke med en gravidtest etter ca 12 dager. Lykke til:)
ebeline Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2011 Hahahahha ganske morsomt vis det går så fort denne gangen. Sist var vi prøvere i nesten 1 år pga jeg har pcos men etter kosthold og mye trening tror jeg kroppen har stablisert seg. Oooo gleder meg alerede
magica fra tryll Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Slimet med blodspor har med eggløsning å gjøre. Det tar noen dager til egget fester seg, så om det var festeblødning ville det gått noen flere dager. Spennende er det ihvertfall....
snuppo Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 blod ved eggløsning er at du er ekstra fruktbar denne mnd
ebeline Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2011 Åååå så braaa kjenner at jeg er utrolig ubehagelig øm over eggstokkene og bag i ryggen så må nok vente litt ja før jeg tester da. Murrer ekstremt i disse dager så ja håper på det beste lykke til dere også
snuppo Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 er jo eggløsningen du kjenner da :-) stå på. og lykke til
ebeline Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2011 Ooooho i dag viste clear bluen eggløsning!! Fornøyd med smile fjeset jeg fikk i moress ja så får vi se kansje positiv test på nyttår oohooo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå