Gå til innhold

Har hørt et bankende lite hjerte i dag!


toband

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag, og var veldig spent. Har gruet meg litt, for tenk om jeg ikke fikk høre hjertet.... Men etter at hun hadde lett en god stund, fikk jeg plutselig høre det!! Puh, nå kan jeg puste lettet ut... :) Lyden fant hun der hvor jeg mener å ha kjent bevegelse. Så da er det vel det jeg kjenner også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til!!! :) Jeg er veldig spent på den ordinære ul jeg skal ha i januar!!! Alltid spennende med ul!! :)

 

Hvor bor du...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Ul er alltid spennende ja. Har ordinær ul i januar jeg også, og gleder meg til den også. Håper på å se kjønn da. Har en jente på 2 år fra før av ;) Jeg bor i Oslo. Enn du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei bollefrua:)

Vi er akkurat like langt på vei og jeg hørte også hjertelyden i dag:) Begynte å gråte av glede og var 10kg lettere etterpå:) Hun fant lyden med en gang på meg og det var en fantastisk lyd:) Jeg har hatt en MA i uke 13 tidligere, så var veldig redd for at det ikke skulle være liv der. Men NÅ kan jeg skrike det ut til hele verden at jeg er gravid, for tør jeg tro på det selv:)

Førstegangs jeg, så jeg kjenner nok ikke bevegelser enda, men duuuu som jeg gleder meg til jeg gjør det:)

 

Ha et fantastisk svangerskap videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!!! Vært veldig redd for at det skal skje noe galt, men nå når jeg hørte lyden ble jeg lettet! Vi har prøvd ganske lenge,å få til en baby til, så dette er veldig stort og veldig ønsket!!! Lykke til videre du også!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...