Gå til innhold

Tidspunkt for barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ha barnebursdag kl. 17 på en hverdag?

Når man som forelder er på SFO/barnehage ca 16.45 for å hente så blir det veldig dårlig tid til å ordne og pynte før selskapet + at ungen er drit sliten etter en lang dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater bursdager som starter 17, men gjør selvfølgelig alt for å få de dit tidsnok.

Masse stress og slitne unger, men de ender heldigvis med å ha det gøy fordet.

Helgene er hundre ganger bedre uansett hvilket tidspunkt.

Skrevet

Her er det helt vanlig å ha besøk fra 17-19 på hverdagene. Jeg pleier å ordne det slik at jeg enten har fri, legger det til en helg eller evt. ordner til dagen i forveien. Min erfaring er at guttungen min i hvertfall aldri er for sliten til et bursdagsbesøk;)

Skrevet

Hos oss er det ganske vanlig med bursdag etter skolen. Det forutsetter jo at bursdagsbarnets foresatte ordner med transport for alle barna da.

Er jo de færreste som rekker å få barnet sitt i bursdag kl. 15 eller 16 en vanlig hverdag. Kl. 17 går muligens, men er likevel stress.

Vi holder bursdager på lørdager. Noen synes sikkert det er dumt, men det passer oss.

Vi har ikke mulighet til å frakte 15 unger uten å kjøre flere omganger:-P Dessuten måtte vi tatt fri fra jobb.

Og du har et godt poeng, barna er slitne etter en lang dag på skolen.

Skrevet

Bursdager i ukedagene er helt talentløst hvis man må frakte barna i selskapet selv!

Skrevet

For barn i bhg og ut 1 klasse bør alle bursdager (etter min mening ;-) bli lagt til helger) I klassetrinn 2 -3 er det litt hipp som happ, etter 3 trinn, legg det gjerne i ukedager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...