Gå til innhold

hvordan få mannen på gli ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter ;-)

Jeg lurer enkelt å greit på hvordan dere fikk med mannen på å prøve å lage barn?

Kom han å sa at han hadde lyst til å bli pappa? eller måtte du overbevise han på andre måter?

Håper på masse innspill ;-)

Fra ei frustrert frøken som ikke har mannen på gli..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Dette vet jeg litt om!

Jeg ville starte med å få barn da jeg var rundt 25 år. Da hadde vi vært gift og samboende i 5 år. Mannen var ikke klar. Jeg fikk inntrykk av at han aldri ville bli klar. Jeg ble enig med ham om at vi skulle gå på prevansjon i et år til og så slutte. Jeg tror han tenkte at det var så lenge til at det ikke var noen problem. Men et år går jo fort, og da hadde jeg ham!!

Vi har fått to barn, og da sa mannen stopp igjen. Selv etter mye bearbeidelse fikk jeg ham ikke på gli. Så da lot jeg det bare ligge i noen år og innstilte meg på at jeg ville forbli tobarnsmor. Men nå har han plutselig snudd!! Og jeg tror det er fordi han har selv fått tid til å la tanken modnes.

Hvis du legger litt press på mannen, som feks å si at om et år, da kan vi prøve eller hva? Da blir han etterhvert tvunget til å innstille seg på det.

Menn må dyttes litt, de vet ikke deres eget beste! Dessuten har de ikke den biologiske klokken som maser på oss.

Lykke til!

Skrevet

¨Tusen takk for svar ;-)

Jeg slutta selv på prevansjon i sommer, pga. av betennelse. så i begynnelsen brukte vi kondom, men nå kjører vi "hopper avi svingen" metoden.

Ja, jeg skal prøve å få prata litt med han igjen. Nei, mennene ser ikke sitt eget beste bestandig. Det er tross alt vi som går gravide i 9 mnd. Ikke mye dem kan klage over ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...