lure Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Frøkna går i 2.klasse. De er 10 jenter i klassen og 2 av dem har bursdag på samme dag. I fjor var det 1 time imellom bursdagene men i år er dem samtidig ! En norsk (hjemme) og en "utenlands" ( mcdonald) Hvis det ikke kommer en ny invitasjon fordi en av dem har byttet dag, hvem skal hun gå i da ? Frøkna vil ikke skuffe noen av vennindene og fåreslo selv å ikke gå i noen av dem. Men synes det er litt trist. Hva hadde dere gjort ?
It's all about me Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Å droppe begge hadde jeg oppfordret henne til å ikke gjøre. Hvis begge jentene står henne like nær hadde jeg bedt henne se bort ifra hvem som arrangerer og valgt den bursdagen som høres mest morsom ut. Så her i huset hadde det nok blitt hjemme-bursdagen da vi besøker McDonalds nok ganger ellers. Men bortsett fra det er det rimlig teit av foreldrene til de to bursdagsbarna å ikke samarbeid litt bedre.
lure Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2011 Spiller ingen rolle for meg hvilken bursdag hun velger å gå i. Men hun vil jo ikke svikte den andre jenta heller... Men jeg blir så oppgitt over at dem ikke kan samarbeide litt iallefall. Hadde det vært meg, og det ikke hadde hvert mulig for noen av oss å byte tid. Hadde jeg tilbut meg å ta halve regningen på MC og slått dem sammen i år, å heller planlagt litt anderledes neste år.
natti_ Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Er foreldrene klar over at de arrangerer bursdag på samme tidspunkt? Ville kanskje ringt å gjort de oppmerksom på det. I klassen til barnet mitt skjedde det en gang, men vi sendte ut invitasjonen en dag før de hadde tenkt til å sende ut sin. Da valgte den andre familien å legge bursdagen på søndagen(vi hadde på lørdagen). Hadde det kræsjet for de å hatt på søndag og de hadde ringt å spurt om vi kunne byttet til søndag, så hadde vi gledelig gjort det. Det handler jo om å samarbeide! Ville nok latt barnet gå i en av bursdagene, men hvem er vanskelig å si. Syns det er merkelig at foreldrene ikke samarbeider litt mer.
lure Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2011 Hun kom hjem med 2 invitasjoner på fredag så jeg håpet det kom en lapp i dag, men det gjorde det ikke. Å ja foreldrene er klar over det siden det skjedde i fjor også. Hun skal i en av bursdagene, bare hun får bestemt seg for hvem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå