Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Jeg er idag 34 + 2 og har ikke lagt merke til en eneste kynner iløpet av svangerskapet,som alle spør meg om hele tiden. MEN,de siste 4 dagene ca har jeg ut av det blå fått mens smerter både i magen og korsrygg, hva i huleste er dette? skal til jordmor om en uke så skal høre da men lurte på om noen her hadde peiling på dette da? smertene kommer i tak og gir seg kanskje fort,men det gjør vondt ja,som kraftige mensen smerter.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Jeg hadde noen kraftige tak(menssmerter) da jeg var 16 uker på vei, ellers ikke noe. Hatt to svangerskap, men vet enda ikke hva kynner er for noe! Jeg har ikke merket sammentrekninger i livmoren foruten disse med smerte. (Lette fødsler, så ingen sammenheng med liten øvelse i livmoren tror jeg)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Det er ikke regelmessig nei, har egentlig ikke sett på klokka men, hvert tak varer rundt 5 eller 6 sekunder så dabber det av igjen og kommer tilbake alt fra 10 sekunder til 5 minutter senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå