Gå til innhold

Ringe føden for informasjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fullgåtte 38uker i dag, å har ikke vært på sykehuset for omvisning eller noe. Har heller ikke sendt inn noen papirer, de spurte etter dette når jeg ringte ang kynnere for noen dager siden. Er det for sent å sende inn nå? Har helt glemt det, så de ligger i mappen der jeg har helsekortet mitt. Tenkte også å spørre om når vi skal dra når det er igang, iom at vi bor to timer unna der jeg skal føde, men tenkte å være hos familien min i romjula, så håper det skjer noe da, da er det bare ti min til sykehuset, men går vel garantert på overtid tenker jeg:-( Åsså skulle vi gjerne ha vært på omsvisning, jeg må ringe å "bestille" det, ikke sant? Kan de ta sånt i helgene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring og spør om det du spør om her....!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...