Gå til innhold

Beibi sjuk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuffs... Jeg er så klar for en spire, at jeg har ikke ord!!

JA, jeg er bare 22 år. Har utdanning, fast jobb, hus og bil.

Ferdig med festing å alt dette fjortis styret.

Har slått meg til ro, å venter bare på å bli prøver.

Vært sammen med samboer i 3 år.

Jeg kunne ha gjort hva som helst får å få han mere på gli. Han har lyst på barn, men svarer bare blir ikke helt enda... Dette synes jeg er vanskelig å forholde seg til... da jeg ikke har PEILING på hva han tenker!!

FRUSTRERENDE.

hva hadde dere ville gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 24 og skal ha nr3,så syns ikke alderen var så gærn jeg. Hehe=)

Ville kanskje prøvd å snakke litt med han og sagt at du trenger litt mere å forholde deg til enn "ikke helt enda". Kanskje han tenker at dere kan starte prøving 1 år frem i tid,men greit for deg å vite.

Skrevet

åii;) når fikk du din første da?

Mange som er så fordomsfulle her inne, så derfor jeg skrev BAre 22 :) jeg synes ikke det er for ungt i det heletatt jeg da;) så lenge man har et bra forhold osv; )

Samboern min er 22 han også;) Gutta er litt seinere en oss jenter tror jeg..

Gratulerer så masse til deg med 3 mann ;-) Jeg er MISUNNELIG;)

Skrevet

Var 17 når jeg fikk min første=) Å ja jeg er gift med pappan til alle 3.Hehe

Håpe dere finner ut av dette sammen snart da:)

Skrevet

Vi venter nummer 2 er snart 25. Fikk førstemann når jeg var 22 år, og føler ikke at alderen har så mye og si, vi var veldig klar for barn da.

Jeg har vært klar for å få barn nummer to i ett års tid, men det var først nå i sommer mannen gikk med på det, før dette var han veldig diffus med når han ville ha nestemann og man blir frustrert av sånt, så jeg skjønner deg godt :)

Har dere venner eller familie med små barn? Det som gjorde utslaget for min samboer var at noen nære venner av oss fikk barn nummer to i mai, han så hvor herlige disse små babyer er ble han nok fristet til ett barn til :)

Håper dere finner ut av det :)

Skrevet

Jeg er nettopp fyllt 23 og har en på 2 år + en bitte liten spire i magen, så du er ikke SUPER ung. Synes du skal prate med samboeren din og at dere kan bli enige...

MASSE LYKKE TIL!

Skrevet

takk for mange svaR ;-) )

så for meg det var mange gamle mødre som skulle si, " du er enda ung, ikke stress" det fikk jeg nemmelig sist gang jeg spurte om råd... hehe;)

Ja, vi har flere vennepar som har unger /venter unger på nyåret. så håper det kan gjøre fortgang på sakene her også:)

Skrevet

Jeg var 23 da jeg ble gravid med nr 1.

I motsetning til deg så var jeg arbeidsledig og leide en liten leilighet...

Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt til samboeren "jeg kan ikke forholde meg til -ikke enda. Jeg trenger å vite; -1 måned, et halvt år, -et år? To? Fem? "

Bare for å få vite litt hva han tenker...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...