Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Nå er jeg endelig ferdig med julegaver til alle andre. Har fått ønskeliste fra mannen så da får jeg plukke ut noe der til han. MEN så vil han og unga ha ønskeliste fra meg. Har ikke hatt tid til å tenke over hva jeg ønsker meg. Har jo noen ting selvsagt, men dem vil ha noe spesifikt altså vite nøyaktig type og butikk og evt. str. Ønsker meg nytt digitalkamera, men vet ikke hvilket. Ny parkas/halvjakke, men vet ikke i hvilken butikk og str. varierer jo og må prøve for å se hva som passer. Har ikke hatt tid til å tenke på eller over hva jeg ønsker meg til jul, langt mindre finne ut type og str. Noen med tips til hva jeg kan ønske meg?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Du ønsker det penger til jakke. Det lureste er å kjøpe selv, sånn er det bare! De kan lage en fin pengemappe? Eller så googler du nettet etter de beste digitalkameraene og velger deg ut et du synes passer til deg. Eller dra på elkjøp ol og sjekk kameraene på forhånd. Typisk mannfolk du har, må nesten ha typenr og alt, slik at de ikke kjøper feil. Mens vi damer må finne slikt selv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå