Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Føler meg grusomt ekkel! Har så klart vaska meg da, både håret og overalt ellers! Pusser opp badet, så har ikke dusj. Også har jeg vært syk den siste uka, så har ikke orket å reise noe sted for å dusje... Skulle gitt mye for å ha dusj hjemme igjen!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Ikke noe gøy med fett hår, nei... Vask håret ditt med litermål og balje, og du vil føle deg bedre. Husk å ikke bruke mye shampo. Kroppen din er nok mer enn ren nok, men husk å klutvaske føttene også, her er det mange som slurver...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Jeg går på uke 3 uten dusj jeg.. men vaker meg og håret. Får ikke bli våt på noen sår. ja da er flink og vaske bena og. Selv om jeg er ren savner jeg dusjen.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Har ikke fett hår! Vasker håret i en balje. Men føler meg allikevel ikke ordentlig ren.. Selv om jeg jo er det.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Lå 5 uker på sykehus i sommer uten å dusje. De 3 første ukene var jeg så dårlig at jeg fikk ikke kattevask engang. Følte meg litt vel skitten ja. Kan vel ikke beskrive følelsen det var å kjenne vannet renne over kroppen etter de ukene...olala...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Du har vel tilgang på vann et sted i huset? Det er bare å finne frem kluten og shampoen det! Har i alle år tilbragt ferier uten strøm og innlagt vann, men har da fått gjort meg ren likevel!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Du ER jo ikke skitten, det er bare uvant. Jeg føler meg dritekkel når vi er på hytta noen dager, og det er SÅ deilig å komme hjem til ordentlig dusj! Bare gled deg! I mellomtiden har sikkert kroppen ikke vondt av manglende innsåping absolutt overalt. Strategiske punkter vasker du jo uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå