Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Og jeg blir kåt av nesten hver eneste mann rundt min alder som jeg treffer ute. Jeg blir gaaaaaaaaaaaaaaal!!!! Til og med den idiotiske ass legen på jobben som jeg egentlig ikke tåler trynet på,forestilte jeg meg åssen var i senga. Jeg skjønner ikke hva som skjer med meg. Føler jeg kunne tatt hva som helst nå egentlig. Jeg ville jo aldri i verden vært utro, så det blir jo bare med tankene. Bryr meg jo ikke om disse menneskene, tenker jo bare på selve sexen. Huff.....bare 2 uker igjen. Er jeg den eneste som reagerer sånn når mannen er bortreist?! Tror jeg begynner å bli gal i hodet.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Jøss, tre uker uten sex er ikke noe problem for meg, jeg har da en dildo Hadde savnet en klem, noen å sitte i stua med om kvelden, samtalepartneren, noen til å ta sin del av kjøring og henting, noen å våkne med om morgenen osv mer enn sex.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 En dildo kan jo ikke sammenlignes med sex da Det er jo hele opplevelsen i seg selv. Ikke bare inn og ut. Selvfølgelig savner jeg alt det andre også, men det som plager meg mest er at jeg reagerer på den måten jeg gjør. Dvs jeg har et fysisk behov som mannen min normalt dekker. Jeg har mange venninner som kommer på besøk, henting og levering deler jeg med venner og andre foreldre i klassen til barnet osv, så det jeg savner er intimiteten jeg har mannen har. Phuuuu..hehe...ensomheten er ikke tilstedet for har ofte folk på besøk osv, barnet har venner her, jeg jobber mye osv. Jeg savner bare å ligge i armene til mannen min og ja du vet. Når jeg snakket med han på tlf for noen dager siden ble jeg k¤¤ av å bare høre at han pustet vanlig. Herregud, jeg passer ikke til å være gressenke. Håper det blir leeeenge til han reiser ut igjen. H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå