Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Har egentlig ikke lyst til å gi henne denne gaven, synes ikke hun fortjener den selv om hun er en utrolig snill og omsorgsfull person.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Ingen har rett til å forvente gave til 3000,- Så mye bruker jeg verken på mannen eller barna mine. Så hadde ei venninne forventet seg en så dyr gave hadde jeg ledd og sakt at det får bli når jeg blir rik. Hvorfor forventer hun at du bruker å mye penger og hva er denne tingen?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Hæ, skal du kjøpe en gave til 3000 kr, eller skriver du et villedende innlegg bare for å skape reaksjoner nå? Det er da absolutt ikke vanlig å gi så dyre gaver til venner.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Det hadde jeg aldri i livet gått med på...Da er ho i såfall ei bortskjemt kjærring som får det ho peker på. Slike kaller ikke jeg veninner!!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Det er det værste jeg har hørt. Hva er det hun ønsker seg?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Hva slags gave er det snakk om, og hvorfor forventer hun dette? Er det noe du lenge har snakket om at hun skal få som takk for et eller annet, siden du skriver hun er så omsorgsfull og snill? Dersom det er du som har hintet og sagt at hun skal få noe så dyrt, så må du nesten takke deg selv. Men du må jo bare prate med henne i så fall, og si at det har du ikke råd til likevel..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Det som er rart at når noen ønsker seg dyre gaver fra andre, så gir de selv bare en billig gave tilbake. Selv man ikke skal tenke på hva man gir og hva man får tilbake. Så blir det litt merkelig om hun forventer å få en slik gave, og ikke gir noenlunde samme prisklasse tilbake til deg. Kommer du til å få en gave til 3000? Hva om du får en gave til 300? Det er mer enn dyrt nok til venninnegave. Jeg hadde ikke gitt henne en så dyr gave. Gi det du har lyst til å gi. Det er mest riktig. Ikke alltid man får det man ønske seg. Dette forteller man jo til barna sine også. En del av livets skole å lære å håndtere skuffelser. Så hvis hun blir skuffet over å ikke få denne gaven hun ønsker seg. Så tenker jeg det er ok. Ikke farlig å være skuffet.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #8 Skrevet 12. desember 2011 Det er halve julegavebudsjettet til meg og mannen, det! Hadde ikke vært aktuelt å gi NOEN en gave til den prisen...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #9 Skrevet 12. desember 2011 Lurer på hva du handler for til foreldre, søsken, mann og barn når du vurderer å bruke 3000 på en venninne? Hva jobber du med som har et sånt gavebudsjett? Enten er dette bare et køddeinnlegg ellers er det en vestkantfrue som morer seg med å fortelle oss vanlig dødelige i normale jobber, husbanklån og normale budsjetter hva de "rike" kan gjøre..
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #10 Skrevet 12. desember 2011 Ehh - snill og omsorgsfull, men forventer en gave til 3000? Så mye gir jeg ikke til mine nærmeste en gang! De få venninnene som får presang, får noe hyggelig som ikke koster så mye.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #11 Skrevet 12. desember 2011 gave til 3000kr fra ei venninne? Tuller du? Jeg kjøper gaver til ca 200kr til tantebarna mine og mine søsken (fast sum vi har satt) Hadde ikke kjøpt så dyr gave til ei venninne om jeg hadde råd til det heller. Man skal ikke forvente gaver i hele tatt og 3000kr er jo helt sprøtt
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #12 Skrevet 12. desember 2011 Dette må være tull! Hadde vi gitt for 3000 til hver person i nærmeste familie måtte jeg brukt 3-4månedslønner på det. Ikke aktuelt. De fleste venninner har jeg en avtale med om at vi ikke gir hverandre gaver lenger. De få jeg fortsatt gir til kjøper jeg for ca 100kr, alt etter hva jeg finner som jeg har lyst til å gi.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #13 Skrevet 12. desember 2011 Borte borte pip pip... Hvor ble du av HI??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå