Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Begynte å tenke på det nå Sitter å ser ut vinduet og da ser jeg at ene leiligheten i nabohuset er tom. Tenkte på hvordan jeg hadde gjort det om ei venninne flytta inn. Tror det hadde blitt litt mye om vi skulle bodd 10 meter fra hverandre. Hvordan hadde dere likt å vært nabo med ei venninne?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 det hadde hvert kjempe kos det. bor en time unna vennene mine nå. bor på nytt sted. kjenner ikke så mange her enda. syns det hadde hvert fint og ha folk nærme. men da at disse også respekterer om jeg sier jeg har ikke tid, eller at ringe klokka er der til og brukes.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Klart det! Nært er å bo i kollektiv med en venninne, og jeg har da gjort det med suksess (ikke at jeg vil tilbake til kollektivtilværelsen, det er noe som hører studentlivet til). Det å være nabo med venner, og venner med naboene, er da helt normalt...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Har en venninne i nr 19, jeg bor i nr 12. Ikke noe problem, vi invaderer på ingen måte livene til hverandre, vi har jo familie begge to. Men er jo koselig å møtes på lekeplassen, gå en tur sammen osv synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Er nabo med en veninne. Vi tråkker ikke ned dørene hos hverandre. Sender alltid sms og spør om det passer før vi kommer, kan gå flere uker mellom hver gang vi er på besøk. Derimot har veninnen min en annen veninne som nabo også. Og denne veninnen tråkker ned døra hos veninnen min. Veninnen min må alltid låse døra ellers står hun andre brått inne i stua hennes. Durer inn og tar seg til rette. Har også hendt seg at hun har gjort det i fylla også. Irriterende for min veninne som jobber natt og da skal sove på dagen. Veninnen min er for snill til å si noe. Sist hun var sykemeldt sa hun ingenting om det til hun andre fordi hun ikke ønsket å han henne sittende hos seg hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå