Gå til innhold

Vaskemaskin vår ble ødelakt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må krype til korset å spørre svigermor om hjelp til klesvask. Tror ikke hun har noe imot det, bare glad for å få hjelpe til. Men jeg må ærlig innrømme at det er litt ekkelt.. bah. Liker ikke å spørre om hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert bra. Og så er det jo en overgang:-) Hvem vet - neste gang kan det være henne som må vasker klær hos deg;-)

Skrevet

Funker vel greit i en periode det :)

Husker vaskemaskinen gikk da jeg var student, jeg pakket skittentøyet i bag og dro til besteforeldrene mine med det. Ved neste besøk fikk jeg det nystrøket tilbake. Det var en sorgens dag da den vaskemaskinen ble reparert....

Skrevet

Det gjør ingenting :)

Vi måtte spørre mormoren til mannen om hun kunne vaske våre klær den gang vi nettopp hadde flytta sammen. Vi hadde verken vaskemaskin, kjøleskap eller komfyr så måtte benytte oss av hjelpen vi kunne :)

Var innmari flaut når ho kommenterte hvor små truser jeg brukte (g-streng), men ho hadde ikke noe problem å vaske for oss :)

Skrevet

Men dere spør vel ikke om hun kan vaske klærne for der? Det kan jeg skjønne at kan være ekkelt, hadde aldri gjort det selv.

dere spør selvfølgelig om å få låne vaskemaskinen og tar det som en bonus om hun tilbyr deg å gjør jobben så dere slipper å vente på den.

Skrevet

Og nå begynner du å spare opp en buffer. Herregud, en vaskemaskin koster da bare 5.000 kroner...

Skrevet

Ikke nødvendigvis det en gang, vi betalte 2700 for vår, ny! (kanskje ikke verdens beste kvalitet, men klærne blir da rene) Det er jo fem års garanti også.

Skrevet

Det er uansett penger ut av vinduet hvis man kan få hjelp av svigermor i påvente av en reperatør...

Skrevet

hei!

Takk for svar :)

Nei vi spør jo om at vi kan få vaske klærne våre til dem.

Vi har råd til en ny, det er ikke det. Men denne er ganske ny, så den skal på reperasjon :)

HI

P.S Jeg har en kjemesnill svigermor, hun sa vi måtte bare komme å vaske klær så lenge vi ville :)

Skrevet

Snill svigermor ja:)

Ta med en liten takk for hjelpen også;) En blomsteroppsats el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...