Gå til innhold

Noen som skal selge søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er interresert i å kjøpe en søskenvogn, så hvis noen skal selge i nærmeste fremtid, kan du kanskje gi en lyd?! Jeg bor på Østlandet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en GT som jeg skal kvitte meg med for 1000-lappen, men bor dessverre i Bergen.

Skrevet

Har du noen beskrivelse/bilde til GT vogna? Har svigers som bor i Bergen!

Så på Titanium vogna og, virker jo veldig god, men litt liten plass til 2 åringen forstod jeg...

Skrevet

GT Safari er ganske lik Titanium.

Forskjellen er vel at GT har store bakhjul, noe som gjør den MYE lettere å trille, Samt at reguleringen i ryggen kan være forskjellig.

Sittedelen er litt liten ja, så det er ikke en sovevogn for en på mye over to. Men den er alikevel god å sitte i, og eldste fikk avlastning i den til han var like over fire.

Skrevet

Har du mulighet til å sende meg bilde av GT Safari vogna da? Pent brukt osv?!!

Skrevet

Får ikke gjort det akkurat nå, men skal prøve imorgen.

Ligger inne syk nå, og vogna står i boden ute. Men regner med å være bedre til imorgen.

Vogna var brukt en del de tre første mnd, og etter det en gang nå og da ved behov. Skal se nærmere på den, er et år siden jeg brukte den sist, så tenkte at nå var det på tide å få den unna.

Skrevet

Ingen hast :) Tusen takk! Og god bedring:)

Skrevet

Ser jeg skrev litt feil:) Skulle stå at vi skal selge en Titanium hehe

Skrevet

Vi brukte Titanium vognen til jenta vår var 4 år og gutten vår satt fint i den til vi sluttet med vogn. Han er ikke noe kjempe, men ikke liten heller. Følger høyden som han skal. Det jeg liker med vognen er at man kan justere ryggen akkurat som man vil og man kan legge ned kun den ene ryggen. Er også den letteste vognen vi har vært borte i:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...