Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 18 mnd og 4 år. Han på 18 mnd aner jeg ikke, men 4-åringen var ikke redd i fjor, bare meeeeeget tilbakeholden og sjenert. Holdt god avstand og nissen fikk ikke kos hvis jeg husker riktig. Men han er opptatt av nissen og gleder seg til han kommer for han mener selv at han er veldig snill gutt...hehe... Vil ikke tro han er redd i år heller, men nervøs - ja! Kjøpte sånn skikkelig amerikansk julenisse-kostyme i USA i fjor...så det blir en skikkelig nisse vi får på besøk.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Jenta mi var ikke redd, men engstelig da hun var like over 2. Nissen var en skummel fyr, men ikke skummel nok til å si nei takk til en gave. Så hun løp det forteste hun klarte bort, snappet gaven til og seg og beina tilbake i mine armer igjen. Hun var superstolt etterpå at hun hadde våget, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå