Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Vi ønsket oss ett 3 barn, men nå som magen har begynt å komme og jeg vet at det vil nærme seg fødsel og store smerter angrer jeg på at vi skal ha enda ett barn. Jeg har det bra med de to barna vi har, hvorfor vil jeg meg selv så vondt å måtte gå igjennom en fødsel til?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Fordi en fødsel tross alt varer i veldig kort tid når man tenker perspektiv, og at selv om det er vondt er det absolutt verdt det?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Hehe... Unnskyld at jeg ler litt, men kjenner følelsen. Sitter selv med stor mage. Det går nok over så fort babyen er ute
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Har vært der, og fødselen var ingen solskinnshistorie. Men for et nydelig lite vesen vi har fått i hus. Vi har aldri angret. De eldre barna er lykkelige storesøsken og vi er lykkelige trebarnsforeldre. Lykke til med fødselen. Jeg blir misunnelig når jeg tenker på den vakre tida med nyfødt baby i hus!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Hei. Jeg fødte min 3. for to mnd. siden. Hadde det som du. Grudde meg til fødsel fordi jeg visste det var så vondt. Jeg fikk tidlig epidural, og hadde en drømmefødsel. Etter den gode fødselopplevelsen og den fine tiden jeg nyter hjemme nå med tredjemann tenker jeg at jeg kunne gjort dette to ganger til. Jeg trodde jeg skulle være ferdig med å få barn nå, men jeg har lyst på en til. Men det blir ikke med det første. Nå nyter jeg den jeg har, og nå har blir litt større så kanskje. Lykke til. Det går nok bra med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå