Gå til innhold

Januar damer. Er det mange av dere her og hvordan er formen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi her,

Så koselig at det er så mange med termin i januar..

Vi har en datter fra før som er 21 mnd så vi har klær og stasj fra hennes spebarnstid som har spart oss for mye handling.

Men jeg har kjøpt et plagg eller to ;-) For det er jo litt av kosen.

Når vi fikk førstejenta fikk vi masse masse barselsgaver å familiene har gitt klar beskjed om at det kommer pakker denne gangen også så vi venter med å kjøpe mer til vi ser hva vi er så heldige å få.

Bekkenet mitt har nå begynt å krangle med meg desverre. Så nå er det bare en ting å gjøre og det er å roe ned 10 hakk.

Jeg ønsker dere alle riktig lykke til . God jul og nyt svangerskapet det dere kan .. Snart sitter vi alle der med noen nydelige små nurk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 29jan:)

Begynner å bli litt lei da jeg har ganske vondt i "understellet" for tiden;p

men skal vel klare de 46 dagene som gjenstår...he he Skal ha 2 uker julefri, så får slappa litt av da...og etter det så er det bare en arbeidsuke igjen før permisjon....skal si tiden flyr:D

Dere får ha en fortreffelig jul alle mann, og lykke til videre!!!

Skrevet

Januargutt 18 januar her. Formen er veldig opp og ned, men er bare å få dagene til å gå.

Skrevet

Har termin 01.januar så er kjempe spent på når han kommer.

Jeg er i grunn møkk lei pga har så mye vonde kynnere og går med 22cm åpning. Kunne igrunn tenkt meg at han ble der inne til over rakettene nå som vi er kommet så langt ut i desember. Men han kommer vel når han vil enten det er på julaften eller 12 januar.

Håper virkelig ikke det er så lenge som 12.januar men...

Skrevet

ha ha.. skulle stå 2cm

Skrevet

Termin 10.januar her, og lillejenta er sprek og vilter i magen. Mange kynnere siden juli, så jeg er ganske sliten av det. MEN, livmora jobber da godt og alle sier jeg får god hjelp når den har "trent" hele tiden.

Vært sykmeldt siden starten av nov. grunnet slitsomme netter, kynnere og andre gravidplager som vi bare må tåle :)

Lykke til damer! Kniiiiip!

Skrevet

Januarmamma her også, termin er 25.jan. Blir kanskje satt i gang 1-2 uker før pga for mye fostervann, men dette får vi vite nærmere på ul på mandag. Litt spente på det gitt!

Så lenge jeg ikke føder el må bli satt i gang i des, så er jeg veldig fornøyd ;) Jeg har selv bursdag 29.des, gøy nå som voksen og alle venninner er "eldst" ;) Men utrolig kjedelig i hele oppveksten...

Formen er sånn passe. Mye kvalm, svimmel, vondt i bekken, dårlig søvn - ergo hiiiimla trøtt ;) Men alt er jo verdt det når vi sitter der med lillegutt i armene!

Lykke til alle flotte, gravide damer! :))

Skrevet

Formen er på topp nesten til tider :P søvn er oppskrytt,man blir fortere slapp å hodet er rastløst for det jeg villa ha gjort iher hjemme. Men alt er ferdig til lillebror skal komme :)

Den eldste kom på termindagen å nå har jeg termin 5januar. Så jeg hååper denne også iallefall holder seg inne til 1nyttårsdag :) Nei nå er det bare å slappe av de siste ukene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...