Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Noen som kan hjelpe meg litt med studie valg? jeg er alenemamma i permisjon nå. tenkte å begynne å studere til høsten men er usikker på hva. Jeg er nå i en butikkjobb, har gått salg og service på vg, to år i lære (fagbrev i butikk) og allmenn påbygg med generell studiekompetanse. Mine fremtidsplaner er å gjerne bli butikksjef, deretter gjerne litt høyere opp som feks regionsjef eller lignende. Den store drømmen er å starte min egen butikk engang i fremtiden. Er usikker på hva jeg bør studere... min nåværende sjef sier at alt med økonomi er et pluss... men er jo mange veier å gå. Vil ikke ha en "tulleutdannelse" om noen forstår... Setter pris på svar, tips eller deling av erfaringer:) på forhånd takk:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har vært butikksjef i flere kjeder, og den beste måten å komme seg dit er å jobbe seg oppover. Det de setter høyest når stillingen lyses ut er erfaring.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Regionsjefene er som regel en av de tidligere butikksjefen som her gjort det best. Men butikkbransjen er ikke spesielt overkommelig med det å ha aleneansvar for barn. For du kommer ikke utenom kvelder og helger, samme hvor mye sjef du er.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 ja jeg vet at man kommer langt med erfaring og at det gjelder å bygge seg opp på slike stillinger, men jeg har også hørt at det å ha en økonomisk utdannelse kan komme godt med. (ble anbefalt av nav å studere også) jeg ble tilbudt assistent stilling før jeg fant ut at jeg var gravid... men kunne ikke ta den selvfølgelig. har dere noen andre tips på gode utdannelser siden jeg er alene? skal sies at bf stiller opp og når småen blir eldre kommer han nok iallefall til å ha "vanlig" samvær... hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå