Gå til innhold

Føler meg som en elendig mor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen venter barn nr fem. Vi har tre store barn som er kommet langt opp i skolealder. Så har vi et lite barn på vel to år. Jeg er hjemmeværende. Denne uken skal minsten begynne i barnehage. Jeg har en mnd igjen til fødsel. Kjenner jeg kvir meg for å sende småen i bhg... Er det fryktelig egoistisk av meg å gjøre det???? Vi har veid for og i mot en god stund, og praktisk sett er det for meg og de andre barna en stor fordel, da jeg skal ha tid til å hjelpe med lekser osv. Men jeg er så redd for at minsten skal føle seg "kippet ut" og overlatt til andre nå når det kommer en ny baby! Jeg er så inderlig glad i veslejenta vår, vil ikke såre henne i det hele tatt, og har sagt til meg selv at hun vil ha godt av å komme seg i bhg, der hun får utfolde seg og får tid til å leke med andre barn. Jeg er sliten for tiden, og når det er så glatt ute som nå blir vi mye inne, da jeg er livredd for å falle. Er det noen som har erfaringer? Jeg føler meg slem og egosentrisk. I tillegg føler jeg meg som en vits av en mor som må overlevere et barn til andre fordi jeg tydeligvis ikke er i stand til å ta vare på henne selv. Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rister i deg*

Klart jenta får det kjekt! Regner med det blir kortere dager enn det ville blitt om du jobbet, hun får prøve seg litt blant jevnaldrende og på egen hånd. Barnehage er supert når det fungerer.

Tror du hun vil føle seg mindre tilsidesatt om hun blir nødt til å være hjemme og se på deg som duller med og ammer den nye babyen?

Det går så fiiiiiint, skal du se!

Skrevet

Signerer 10:36!

Det kommer til å gå så bra atte :)

Skrevet

Du får det jammen til å høres enkelt og logisk ut:-)

Takk!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...