Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Tenker å kjøpe til mannen i julegave, men hva i himlens navn skal man velge??? Kan gjerne være kapselmaskin. Noen med erfaring? Mener det var en forbrukertest på tv for noen uker/mnd siden, men husker ikke hva resultatet ble...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Ha hørt at Dolce Gusto (eller hva det heter) ikke er bra, men vet ikke noe mer utover det...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 fanken den har jo jeg kjøpt til gubben til jul...hehe. jeg selv har senseo som jeg ikke er fornøyd med i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Dolce gusto er mer enn bra nok. I alle fall hjemme hos oss. Senseo har vel kommet dårligere ut enn den. Men det er jo veldig smak å behag. Jeg synes kaffen til dolce er god.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har kjøpt nespresso Latissima plus til min mann. Det virket som det var enkelt å lage latte med skikkelig melk på den,så da blir jeg også fornøyd:-) Jeg kjenner ingen som har den,men har fått smake kaffe fra vanlig nespressomaskin,og den er god.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Vi har Dolce gusto, og er fornøyd med den vi:) Det som jeg liker med den er at det stopper av seg selv, man kan lage kakao til barna og ice kaffe til mor:) mange gode og ulike kaffertyper man kan lage:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Det er vel kun den dyreste dolce som stopper av seg selv :-) Har den runde grå som ikke stopper, men det har aldri vært noe problem. Er kjempefornøyd vi i alle fall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå