Gå til innhold

hvordan slår jeg av samsungtv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, ikke bare til stand-by, men helt av? I bruksanvisningen står det bare at det bør gjøres om man ikke skal bruke tv på noen dager, og at man må dra ut kontakten. Går det ikke ann å skru den av med en knapp? Noen som vet? Det er en ny Samsung i 6-serien...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må dra ut kontakten. Ingen tv av nyere "årgang" har av-knapp slik de gamle tvene har. Å dra ut kontakten er eneste måte å slå den helt av.

Skrevet

Er det slutt på avknappen?? Det er det verste jeg har hørt;-) Er en stund siden forrige gang vi kjøpte tv ja:-) Men drar dere ut kontakten hver kveld? Det er igrunn ganske tungvindt, for den er så kronglete å komme til... Det holder kanskje med stand by på nettene?

Skrevet

Ja, det er slutt på av-knappen.

Drar kun ut kontakten når vi reiser bort. Ellers står den på stand-by.

Skrevet

Vi har 3 samsung-tver, 1,3 og 4 år gamle. Ingen har av-knapp. Det blir stand-by til daglig og ut med kontakten når vi drar bort:)

Skrevet

Får vel bare venne meg til det da;-)

Skrevet

Sikkerheten er vel også litt annerledes nå enn den var før, og strømforbruket på en LED tv er jo minimalt.

Jeg bruker stand-by til vanlig, og når vi skal bort så tar jeg sikringene på alt utenom kjøleskap/fryser og varmekablene i gangen. Så vet jeg at ingenting står på som jeg har glemt.

Skrevet

Min samsung er snart 4 år og har avknapp foran, slår den av hver kveld

Skrevet

ja, det har vel blitt bedre det også. Men hvor oppretter jeg samsungkonto? Finner ikke noen plass på hjemmesiden deres, og det var så tungvindt å gjøre det på tv ;-) Er kanskje ikke fullt så tungvint når bare arvingene har lagt seg men... Og hva skal jeg isåfall med en slik konto?

Skrevet

ja, får beskjed om det når jeg prøver å gå inn på sosial f.eks...

Skrevet

På den ene vår et det en knapp forann.

På den andre er det en godt skjult knapp på høgre side nederst bak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...