Gå til innhold

Er det bare meg eller..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å leser rundt om kring i magasiner og på nettet om alle disse kvinnene som føler seg helt fantastiske når de er gravide, og føler da for å spørre noen: Seriøst, er det bare jeg som føler meg totalt "bajs"?? Mener ikke at jeg ikke liker å være gravid altså, synes det er helt vidunderlig å kjenne det lille nurket sparke og balere inni der! Det er bare det at jeg liksom ikke klarer å føle meg atraktiv eller vel lenger. Ønsker å stæsje meg opp for kjæresten av og til, men er jo ikke så lett når jeg ikke klarer å synes/føle at jeg er pen lenger.. Så, er det bare jeg som føler dette? Kan noen vær så snill dele sine erfaringer om dette, eventuelt gi meg noen gode råd? Kunne trengt en liten "boost" akkuratt nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har desverre ingen gode råd å komme med for å føle seg bedre, men jeg kan jo si at jeg også føler meg helt grusom. stor og klumpete, dobbelhake og hår som blir fett med en gang. Så føler meg langt fra fantastisk, vel eller atraktiv for tiden... Så du er hvertfall ikke alene :-)

Skrevet

Huff, ja det er vell så at det ikke finnes noen gode tips for å komme ut av det, men er godt å høre at jeg ikke er helt alene hvertfall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...