Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hadde en anelse av en spøkelsesstrek i går ettermiddag. Så skal teste på nytt i morgen. Har hatt ustabil syklus etter siste abort i juli, så er ikke helt sikker på når jeg egentlig skal ha mens, men en gang mellom torsdag som var og onsdag som kommer (om sylusen er mellom 28 og 34 dager som den har vært siden i sommer). Vi starter utredning i januar, etter planen. Tenk å kunne ringe å si vi ikke trenger timen! =) Kryss for meg i natt! =)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Takk! Litt mer skygge i dag! =) Men vi har hatt vår del skuffelser så tar ingen ting for gitt. Skal teste igjen på fredag, så fremst mensen ikke kommer. Har hatt 1 bo, 1 ma og 1 sa så kommer ikke til å si et pip til mannen før jeg er 100% sikker på at det ikke er noen tvil, han tar det tyngre enn meg hver gang det går galt. Kanskje jeg klarer å holde tett til julaften, om det viser seg at jeg faktisk er gravid igjen?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Hva med å ta en digital eller en med ukeindikator så slipper du denne synsingen med skyggestreker? Masse masse lykke til forresten!! Vi har et prøverørsbarn og kan man unngå den prossessen så er jo det fint )
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Krysser alt jeg har for at streken blir sterkere Med meg begyndte det med spøkelsesstreker sist jeg var gravid! På IKM var der en SVAK rosa strek (under halvparten så sterk som kontrollstreken), og neste dag lyste digitaltesten gravid mot meg LYKKE til deg <3
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #8 Skrevet 12. desember 2011 Pleier å ta digital noen dager etter jeg skulle hatt mensen, og etter noen billigtester med utslag, men har ikke råd til å blåse bort flere slike hver gang mensen kommer en uke for sent. Her går det i billigtester frem til jeg har skjellig grunn til mistanke som det sies. Har tross alt pøvd og testa i to år nå, så har blitt en del tester. Håper uka går fort, og at mensen ikke kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå