Gå til innhold

Hjelp! Jeg tissa meg ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg halv elleve, og våkna en time etterpå av at jeg rett og slett hadde tissa meg ut! Var på do og tissa rett før jeg la meg. Har drukket mye i dag, men er så sinnsykt tørst hele tiden og har vært det i en ukes tid ca. Er gravid, men helt nygravid.

Noen som har opplevd dette? Jeg dør av flauhet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var gravid lo jeg så fælt en gang at jeg tissa på meg foran mannen min. Holdt på å daue og ville grave meg ned :P (var høygravid da)

Skrevet

Nei. Men hvis du er gravid og opplever at du er veldig tørst hele tiden + går ofte på do, kan det være svangerskapsdiabetes. Dette kan du få sjekket både hos legen og på helsestasjonen hos jordmor.

Skrevet

Skjedde meg også en gang da jeg var rimelig nygravid, det har ikke skjedd igjen. Jeg ble rimelig paff selv. Aldri opplevd det før. Jeg drømte til og med at jeg satt på do og våknet av at jeg begynte og kom meg opp men klarte ikke å slutte å tisse i all forferdelsen. Jeg sto bare å måpte på badet.

Skrevet

Ja, jeg drømte også at jeg gikk på do.

Er ikke svangerskapsdiabetes noe man gjerne får litt senere? Er bare 7 uker på vei.

Skrevet

Jeg har iallefall ikke svangerskapsdiabetes så tror ikke du skal bekymre deg for det, du hadde bare uflaks som jeg, trøst deg med at det skjedde ikke igjen, selv om jeg var redd lenge og nå er terminen her om 4 dager:)

Skrevet

Har du kanskje hatt et epileptisk anfall mens du sov? Har ei vennine som har det, hun tar det ikke så tungt lengre, skjer vel et par tre ganger i året.

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er grunnen til at du tissa på deg, men om du drømte at du var på do var det sikkert derfor...

jeg slet helt til jeg var 20år! med å tisse på meg om natta....

drømte at jeg satt på do, nesten hver natt, våknet etter jeg hadde tisset litt og løp på do.

til slutt måtte jeg legge meg til en vane at jeg satt å slo i vasken hver gang jeg var på do, høres kanskje dumt ut men det funket.... om jeg kjente noe kaldt og hardt viste jeg at jeg var på do og at det var bare å tisse..

dette må jeg gjøre enda... er 24 år nå.....

Skrevet

Dersom du er tørst hele tiden og er gravid - sjekk for diabetes. Tørste som ikke forsvinner er en symptom. Det er myyye bedre å være sikker på at det ikke er diabetes nå enn å få vite at det er diabetes senere i graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...