Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Mannen i huset er fullstendig avhengig av snus. Jeg syns han får så råtten ånde av det, det er nesten så jeg må snu meg når han prater til meg. Han pusser jo tenner og har normal hygiene, men det funker ikke. Jeg har spurt om han ikke kan kutte litt ned på snusen, for det er ikke så tiltalende når kjæresten stinker råtne egg. Han reagerte med å bli dritforbanna, og gikk nå på gjesterommet for å sove der. Før han gikk sa han: Du får bare gå fra meg da vettu, det er tydelig at du ikke har lyst på meg likevel. Blir litt rådvill her jeg. Jeg er glad i kjæresten min, men jeg syns han lukter så forferdelig. Da er det nødvendigvis ikke sengekos jeg først og fremst tenker på. Han mener tydeligvis at jeg bare må bite tenna sammen, fordi "andre tåler det jo". Men jeg blir faktisk litt kvalm av hele lukta. Virker jeg sær og urimelig? Har noen evt. tips til å redusere lukta litt?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Min mann snuser også hele tiden. Unntagen når han spiser (!!!) Det blir lite suss og nuss, for å si det sånn, men han pusser tenna godt før han legger seg. Da kjenner jeg ikke til snussmaken. Rart det lukter råtne egg, er du sikker på at han ikke har generelt dårlig ånde, det er jo ikke sikkert at det er snusen? (Selv om det helt sikkert ikke hjelper på). Kanskje han har en infeksjon i mandlene?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Han har gått uten snus i noen uker, og lukta var borte. Så sikker på at det ikke er han. Har faktisk kjent lukta hos andre som snuser også. Jeg var skikkelig var på den lukta når jeg gikk gravid, og det har bare vedvart etterpå også. Blir kvalm bare jeg tenker på lukta faktisk. Men han er ikke villig til hverken å slutte eller å kutte ned. Så blir han forbanna på meg for at sengeaktivitetene uteblir. Syns det er litt urettferdig.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Min mann har brukt snus i mange år, aldri reagert på at han har dårlig ånde.Sikker på at det ikke er noe annet når det lukter råttent?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Min mann har brukt laus general i alle år. Ikke når han spiser eller sover. Har ikke merka noe lukt..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Du har min fulle medfølelse. Eksen min gjorde også det. Det er avskylig, rett og slett. Snus lukter gjødsel.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 æsj..jeg synes snus lukter kattepiss jeg...men det at mannen din lukter er ikke så rart ,alle har sin egen kroppslukt, og blandet med snuns, har mannen din denne....synes forresten snus er like ille som røyk....
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Mannen min snuser og i starten hadde han så møkkadårlig ånde at jeg ikke orket å være nær ham i det hele tatt. Men etter mye klaging fra min side, så byttet han merket (å slutte var jo uaktuelt...). Og det hjalp! Og de få gangene han kjøper det første merke nå så kommer møkkaånden tilbake med en gang. Nå snuser han General White Portion. Usikker på hva han snuste tidligere. Men det går jo an å foreslå for mannen din å bytte merke, kanskje det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå