Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Vet ikke hva jeg skal ønske meg, jeg
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Ønsker meg egentlig ingenting, har alt jeg trenger og kjøper det jeg trenger når jeg trenger no! Men, jeg håper virkelig at besteforeldre etc heller kjøper gaver til barna mine istedet for å bruke penger på meg. Barnas jul! Jeg koser meg med god mat, godteri og at barna mine har det supert gjennom julen med spenning, pakker, nisse etc. Klisje? Ja, men det er sant!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Spill Naturbørste En fin bag Elektrisk tannbørste Mascara Hårkur Undertøy Sokker Kjøkkenmaskin Fjellsko Regntøy Fine skiklær Frisørtime
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 ønsker at hun lille kan komme et par dager før termin:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Noe å dekke til eller fikse de enorme posene med under øynene mine som har dukket opp de siste mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå