Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Noen som har sett det? Ville gjerne hatt i svart eller mørk blå. Eneste plassen jeg har funnet er på Stormberg, men syntes den var for dyr. Kostet 1200,- Ikke sånn svart og blå varmedress, men en som ikke er fullt så tykk.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Jeg kjøpte på Felleskjøpet faktisk... den er IKKE grønn, men helt vanlig bobledress i grått. Fin og varm. De har sikkert andre farger også.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Kanskje greit å nevne at det er mor selv som skal ha den når hun er ute og leker med barna Derfor jeg ikke vil legge så mye penger i den.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Vi har kjøpt på Euro pris, og den er helt grei. Jentungen på fjorten bruker den masse. Pappa kjøpte til meg der kommunen kjøper sine arbeidstøy, jeg har hatt den i snart 15år og den er nesten like fin enda. Er en butikk jeg vet de har det på men kommer ikke på navnet nå, er en butikk de selger arbeidsklær og verktøy på. Men lurer på om byggmakker har slikt også.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_24/PID-450561(SparBase).aspx
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Det er mor selv som har denne her også... ;-D 22:21 Den er veldig dus og grei i fargene. Gard heter den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå