Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har hatt mye symptomer hittil i graviditeten,kjennte festesmerter,trøtt ,kjempeømme bryster,tisser ofte og ikke minst kjempekvalm allerede fra uke 5-6 ca Med veldig kvalme hele dagen og natten og kastet opp noen ganger. Jeg er nå 9 uker og 3 dager på vei. Brått over natta forsvant alle mine symptomer ,våknet på morgenen første dag i uke 9 og følte meg ikke gravid lenger lissom. Litt ømme pupper innimellom bare. Nå er jeg livredd for MA. ( Har ikke hatt tegn til vondt eller blødninger) Var på ultralyd uke 8+5 (fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei) og så en spire på 2 cm og et hjerte som tikket i vei! Har også i en uke ca kjent livmortoppen godt,rett ved trusekanten som en hard appelsin omtrent. Dette er min 2 graviditet ,har et barn på 4 år fra før. Er det ofte at MA skjer?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Hos meg forvant også symptomene i uke 9 i andre svangerskap. Hadde riktignok bare kvalme, men fra å være kvalm døgnet rundt våknet jeg en morgen og var helt fin. En uke senere fikk jeg ømme bryst og legen kunne kjenne at livmoren var kommet over kanten. Alt var i skjønneste orden og den lille er i dag 7 1/2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Så flott og høre =) Jeg kan kjenne livmoren min allerede ,har kjent den noen dager ,som en hard appelsin lissom. Kan man høre hjertelyd hos legen da tro? så lenge livmoren er kommet opp? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå