Gå til innhold

Litt rart av gyn å ikke si noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ordinær ul hos privat gyn i uke 18. Han sa da at alt så bra ut, men at vi gjerne måtte komme til han for ny ul i uke 28. Han ga oss faktisk valget og vi takket jo selvfølgelig ja.

Greia er at vi fikk ikke vite kjønnet på ordinær ul, så i et anfall av nysgjerrighet dro vi på ul hos privat jordmor. Hun gjorde undersøkelsen og sier at hun regnet med jeg skulle tilbake på ul rundt uke 30, pga morkaken ligget over åpningen. Gyn sa ikke et ord om det, noe hun syntes var veldig rart siden vi bør være litt forsiktige ned f.eks sex. Jeg trener mye og har vært endel plaget med kynnere under trening. Det mente hun jeg skulle være veldig forsiktig med. Skjønner ikke hvorfor gyn ikke sa noe... Er det flere som har fått tilbud om ekstra ul uten grunn? Syntes jo det va litt rart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de vurderer risiko etter hvor nært opningen morkaken ligger. Noen gyn er rare og vil ikke bekymre, vet om fler enn dere som ikke har fått vite det før ekstra UL. Vi fikk vite det på ordinær, men det var på millimeter grenseland til at de i det heletatt tok inn på ny UL, og derfor var det ingen ekstra risiko mtp sex osv :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...